دانلود رایگان فول آلبوم مازیار فلاح با لینک مستقیم

ناشر : دهکده موزیک

دانلود رایگان فول آلبوم مازیار فلاح با لینک مستقیم

خود من قبل از اینکه این سایت رو بزنم و شروع کنم به قرار دادن آهنگ های مازیار فلاحی به آهنگ های وی با دقت گوش نداده بودم و در کل زیاد با وی آشنایی نداشتم ولی از روزی که شروع کردم به قرار دادن آلبوم های مازیار فلاحی در سایت دهکده موزیک دیدم که صدای جالبی داره و اکثر آهنگ هاش هم عاشقانه و آروم هستش . به هر حال من تک آهنگ های وی رو هم قرار دادم ولی این پست مربوط میشه به تمامی آلبوم های مازیار فلاحی که در زیر لینک دانلود اون برای شما هم نمایش داده شده .

فول آلبوم مازیار فلاح

دانلود آلبوم بذار دستاتو تو دستام از مازیار فلاح با لینک مستقیم
دانلود آلبوم قلب یخی از مازیار فلاح با لینک مستقیم
دانلود آلبوم جدید لعنت به من از مازیار فلاح با لینک مستقیم


مازیار فلاح

از امروز به بعد شروع خواهم کرد تا آهنگ هایی که مربوط به وی هستش رو در سایت دهکده موزیک برای شما دوستان گرامی قرار بدم . مثل همیشه در این پست برای شما تمامی آلبوم هایی که مربوط به وی هستند در قسمت زیر نمایش داده خواهند و شما میتوانید از این پست به آلبوم های وی رفته و آهنگ هایی که اجرا کرده رو دانلود کنید .
یک مقداری کمی هم شما رو با وی آشنا خواهم کرد :
مازیار فلاحی در26 مهر ماه 1353 در تهران بدنیا آمد . مازیار فلاحی نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده و همزمان وی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند . و فیلم کوتاهی هم وی ساخته .
دروس آواز جمعی و تکنیکهای آواز را نزد ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند، و گیتار کلاسیک را نزد فرزانه رجایی و آیلین ارجمند و نوازندگی پیانو را نزد علیرضا حشمتی افشار ادامه داد باید به این نکته اشاره کرد که وی آغاز فعالیت خوانندگی رسمی خودش رو در عرصه سینما بوده . نکته  ی جالب برای من این بوده که وی تا کنون بیش از 38 سانس کنسرت بزرگ در برج میلاد تهران برگزار کرده است و امیدوارم که طرفداران وی روز به روز افزایش پیدا کنه و موفقیت بیشتری داشته باشه .
لیست آلبوم های رسمی وی :
  1. قلب یخی
  2. بذار دستات رو تو دستام
  3. لعنت به من
این مطالب رو از سایت : هوادان  رسمی وی  برداشته ایم .