دانلود رایگان فول آلبوم علی لهراسبی با لینک مستقیم

ناشر : دهکده موزیک

MP3 : فرمت فایل آهنگ ها
لینک دانلود دانلود رایگان فول آلبوم علی لهراسبی با لینک مستقیم
در صورت پخش شدن به صورت آنلاین به جای دانلود شدن: راهنمایی دانلود
در صورت خرابی لینکها ما رو مطلع کنید : گزارش خرابی

دانلود رایگان فول آلبوم علی لهراسبی با لینک مستقیم

با سلامی دوباره به شما بازدیدکننده گرامی . این پست مربوط میشه به دانلود کامل آلبوم های علی لهراسبی که میدونم شما هم مثل من از صدای وی خوشتون میاد و دوست دارید که آهنگ های اون رو گوش بدید . در کل امروز من هم به همین دلیل این پست رو ایجاد کردم تا شما بتوانید تمامی آلبوم هایی که وی تا الان منتشر کرده رو از سایت دهکده موزیک برای خودتون دانلود کنید و به آنها گوش بدید . باید این رو هم بگم که در سایت دهکده موزیک تمامی لینک ها رایگان و همینطور به صورت لینک مستقیم هستند

فول آلبوم علی لهراسبی

  1. دانلود آلبوم دریایی ها از علی لهراسبی با لینک مستقیم
  2. دانلود آلبوم مثلث از علی لهراسبی با لینک مستقیم
  3. دانلود آلبوم 14 از علی لهراسبی با لینک مستقیم
  4. دانلود آلبوم تصمیم از علی لهراسبی با لینک مستقیم

علی لهراسبی

از امروز به بعد مطالبی رو درباره علی لهراسبی در سایت قرار خواهم داد و در زیر هم معرفی بسیار کمی از وی خواهیم داشت تا با وی بیشتر آشنا بشید .  به هر حال در قسمت زیر تمامی آلبوم ها و همینطور آهنگ هایی که وی اجرا کرده به صورت اتوماتیک برای شما لیست خواهد شد تا به صفحه ی مربوط به اونها برید .

وی در تاریخ ۲۰ فروردین 1349 متولد شد. پدرش از بازنشستگان نیروی هوایی و مادرش خانه‌دار بوده‌است. در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می‌باشد. وی هم‌اکنون بیش‌تر در زمینهٔ تبلیغات و موسیقی فعال است.  تا امروز در زمینه موسیقی 4 آلبوم منتشر کرده که اسامی آنها رو در قسمت زیر برای شما لیست کرده ام .

در زیر لیستی از آلبوم هایی که وی کار کرده رو برای شما قرار دادم »
  1. دریایی ها 2005
  2. مثلث  2006
  3. دریایی ها 2010
  4. تصمیم